«Белпочта» зафиксировала увеличение случаев мошенничества в почтовой сфере

Общество

“Белпошта” зафіксавала павелічэнне выпадкаў махлярства ў паштовай сферы. Махляры прыдумалі новую ўлоўку, як падмануць беларусаў, і працуюць па наступнай схеме: ад кліентаў патрабуюць атрымаць паштовыя адпраўленні, якіх яны не чакаюць, і правесці накладны плацеж.

Так, пры ажыццяўленні званкоў невядомыя паведамляюць, што на імя адрасата паступіла паштовае адпраўленне з накладным плацяжом, адпраўшчыкам якога з’яўляецца інтэрнэт-магазін, і патрабуюць неадкладна забраць паштовае адпраўленне ў аб’екце паштовай сувязі.

РУП “Белпошта” ніколі не інфармуе адрасатаў з дапамогай тэлефонных званкоў аб наяўнасці паштовага адпраўлення і не патрабуе яго абавязковага і тэрміновага атрымання. Прадпрыемства паведамляе кліентам аб паступленні паштовага адпраўлення з дапамогай SMS, паведамленняў у мэсэнджары Viber або папяровага паведамлення ў паштовую скрыню адрасата. Пры адпраўцы SMS і паведамленняў на Viber адпраўшчыкам называецца belpost.by. Трэба дадаць, што адрасат мае права адмовіцца ад паступіўшых на яго імя паштовых адпраўленняў.



Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *