Проблемы и достижения филиала Ушачи ОАО «АТП №6 г.Новополоцка»

К профессиональному празднику

У апошні час адразу некалькі прадпрыемстваў і ўстаноў нашага раёна ўзначалілі маладыя перспектыўныя кіраўнікі і, што вельмі прыемна, іх работа атрымлівае станоўчыя водгукі. Аказваецца, давяраць маладым не толькі можна, але і трэба: недахоп вопыту яны кампенсуюць жаданнем працаваць, энергічнасцю, прагай да наватарства. Сярод такіх кіраўнікоў – А.В.Бародзіч, які зусім нядаўна ўзначаліў філіял Ушачы ААТ “Аўтатранспартнае прадпрыемства №6 г.Наваполацк”, аднак ужо паспеў заваяваць аўтарытэт у работнікаў, многія з якіх удвая старэйшыя за яго. Напярэдадні прафесійнага свята мы папрасілі Аляксея Васільевіча падзяліцца сваімі ўражаннямі аб стане спраў на прадпрыемстве, выказаць меркаванні аб шляхах удасканалення яго дзейнасці.

Укараненне інавацыйных тэхналогій – рэальная прыкмета сучаснасці. Не збіраемся заставацца ў баку ад прагрэсу і мы. Зараз, напрыклад, займаемся ўсталяваннем на аўтастанцыі сістэмы СКС, якая дазволіць ажыццяўляць цэнтралізаваны продаж аўтобусных білетаў на любыя рэспубліканскія рэйсы. Такім чынам, у недалёкім будучым ушачане змогуць у нашай касе набыць білет, скажам, на рэйс Мінск-Брэст. З укараненнем новай сістэмы спросціцца і работа касіраў.
Праблем хапае на любым прадпрыемстве, асабліва ў цяперашні няпросты час. Зрэшты, пасажырскія перавозкі заўсёды былі справай малапрыбытковай. Падаражанне паліва, з аднаго боку, абумовіла некаторае павелічэнне колькасці пасажыраў, аднак гэта не пакрывае страт на яго набыццё па новых цэнах. Моцна б’е нас па кішэні і кошт запасных частак, які ў апошні час павялічыўся ў разы. Не дзіўна, што зараз акупляюць сябе толькі лічаныя маршруты – рэйсы на Полацк, Наваполацк, Лепель. Выкананне сацыяльных стандартаў цягне за сабой значныя страты. Ёсць маршруты, па якіх аўтобус перавозіць за рэйс аднаго-двух пасажыраў, а іншы раз і ўвогуле “вязе паветра”. Паўстае заканамернае пытанне аб неабходнасці сур’ёзнай аптымізацыі маршрутнай сеткі. Праводзіцца яна можа па трох накірунках. Самы радыкальны – скарачэнне колькасці маршрутаў, аднак ісці такім шляхам не хацелася б ні нам, ні, канечне, пасажырам. Больш прымальныя варыянты – сумяшчэнне маршрутаў або скарачэнне абаротных рэйсаў па іх. Безумоўна, і да гэтых змен насельніцтва трэба рыхтаваць. Калі, напрыклад, планавалася сумяшчэнне маршрутаў Ушачы-Пораўна і Ушачы-Пад’язна, давялося асабіста наведвацца ў гэтыя вёскі, тлумачыць жыхарам непазбежнасць сумяшчэння, падкрэсліваць пэўныя выгоды, якія яно дае. У выніку, замест двух маршрутаў зараз існуе адзін – Ушачы-Пораўна з заездам у Пад’язна, і нараканняў ад насельніцтва няма. Скарочана колькасць абаротных рэйсаў па маршрутах Ушачы-Глыбачка, Ушачы-Старое Сяло (праз Пліна). І да гэтых змен людзі ў асноўным аднесліся з разуменнем.
Акрамя 20 аўтобусаў у склад нашага аўтапарка ўваходзяць 6 грузавых аўтамабіляў, якія можна выкарыстоўваць для перавозкі сыпучых грузаў, на будаўнічых работах. Гэта прыбытковая сфера дзейнасці, на якую мы ўскладаем вялікія надзеі ў павышэнні рэнтабельнасці прадпрыемства. Дарэчы, карыстаючыся выпадкам, хачу запрасіць да нас на работу вадзіцеляў грузавых аўтамабіляў. Увогуле я лічу, што галоўнае багацце нашага прадпрыемства – выдатны згуртаваны калектыў, асноўны касцяк якога складаюць вопытныя вадзіцелі, сапраўдныя майстры сваёй справы. Адказна і сумленна працуюць нашы механікі, кантралёры тэхнічнага стану транспартных сродкаў, касіры. Вельмі цяжка вылучыць кагосьці асабіста, тым больш кіраўніку, які нядаўна ўзначальвае калектыў. Назаву толькі вадзіцеляў, якія з нагоды прафесійнага свята ўзнагароджаны Ганаровымі граматамі Ушацкага райвыканкама – гэта В.В.Федарэнка, А.М.Малочка. Адзначу таксама В.М. Асіповіча, які атрымаў сёлета ганаровае званне “Ветэран працы”. Усіх работнікаў нашага прадпрыемства віншую з прафесійным святам і жадаю, каб і на дарогах, па якіх яны едуць, і на іх жыццёвых шляхах было як мага менш перашкод і выпрабаванняў.
Падрыхтавала Н.БАГДАНОВІЧ.



1 комментарий по теме “Проблемы и достижения филиала Ушачи ОАО «АТП №6 г.Новополоцка»

  1. Может все-таки возобновят движение по маршруту Полоцк-Кубличи?Хотя бы если бы утром он приходил в нашу деревню….А то все равно он впустую на автовокзале простаивает…А что бы выручка была…. конролеров пустите пару раз для острастки…

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *